15.12.2020
Tehnologia, cheia pentru salvarea luxului?
Tehnologia poate fi o soluție excelentă de rezolvare a problemelor, dacă este utilizată prin filtrul cunoștințelor de lux și modă. Mai ales dacă avem mintea deschisă către descoperiri și soluții noi din partea executivă. De când Coronavirusul a luat lumea cu asalt și a început cea mai dramatică perioadă pentru ceea ce economistul Joseph Schumpeter numește „distrugere creativă”, au trecut multe luni și industria luxului este încă pe punctul de a deveni victima unei răsturnări neașteptate.
Având rețelele de vânzare cu amănuntul blocate, industria luxului este încă ocupată cu vânzarea de produse, mai degrabă decât cu creșterea puterii mărcii. Strategia de comerț electronic pentru multe mărci de lux abia și-a avansat formatul în ultimii zece ani, iar strategiile de social media sunt încă lipite de o abordare tradițională și mai puțin eficientă de sus în jos. În acest peisaj turbulent, riscul de a stabili o strategie eșuată este ridicat, precum și șansa de a rata noi oportunități pe viitor. Punctul de navigație din industria de lux nu este adesea suficient de actualizat pentru a permite o conducere sigură în următorul capitol interesant al societății. Și nu este doar o chestiune de tehnologie, ci o chestiune de viziune și strategie umană. În timp ce industria luxului depune eforturi pentru a înțelege ce se întâmplă pe piață, prin consultarea rapoartelor firmelor bazate pe interviuri realizate de directorii de lux, restul lumii evoluează într-un ritm uimitor.
Pentru tot articolul intra pe https://www.thegentlemansjournal.ro/tehnologia/