Informatii despre protectia datelor personale
Despre prelucrarea datelor personale
In 25 mai 2018 devine aplicabil Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date ("Regulamentul"). Scopul principal al acestuia este cresterea nivelului de protectie a datelor personale si crearea unui climat de incredere care sa permita fiecarei persoane controlul asupra propriilor date. Astfel, dorim sa va informam cum protejam datele dumneavoastra personale si cum ne insusim prevederile Regulamentului.
1. Ce date personale prelucram si de ce?
Datele personale pe care le prelucram sunt, in principal, datele dumneavoastra de identificare, de localizare sau alte date personale pe care le colectam direct de la dumneavoastra atunci cand deveniti clientul nostru sau cand folositi produsele sau serviciile noastre.
Temeiul legal in baza caruia prelucram datele este reprezentat, in functie de situatie, de:
- - contractul pe care il incheiem cu clientii la sediul nostru atunci cand urmeaza sa executam camasi sau costume la comanda
- - executarea contractelor la distanta reprezentate de plasarea comenzilor online/telefonic
- - solicitarea/acordul clientului. Consimtamantul exprimat in mod liber POATE FI RETRAS IN ORICE MOMENT.
- - conformarea cu o cerinta legala imperativa, inclusiv, de exemplu, cerinte contabile si fiscale
- - interesele comerciale legitime ale Gentlemen's Corner, de exemplu, prevenirea fraudelor, mentinerea securitatii site-ului si serviciilor noastre, marketing direct si imbunatatirea serviciilor noastre. Ori de câte ori ne bazam pe acest temei juridic pentru a prelucra datele dumneavoastra, evaluam interesele noastre comerciale pentru a ne asigura ca acestea nu prevaleaza asupra drepturilor consumatorului. In plus, in unele cazuri aveti dreptul de a va opune acestei prelucrari. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa consultati sectiunea privind drepturile dumneavoastra (punctul 5 de mai jos).
Tipurile de date pe care le putem avea sunt:
- - Numele, adresa, codul numeric personal (atunci cand ni-l furnizati in mod voluntar), numărul tău de telefon fix și/sau mobil, data nașterii, sexul și adresa de e-mail: aceste date sunt necesare in cea mai mare parte pentru: identificare comanda, facturare produse, executie produse la comanda, livrare, inscriere in program de fidelitate
- - masurile fizice in cazul in care ne solicitati executarea unor articole de imbracaminte sau incaltaminte la comanda
2. Cum prelucram datele dumneavoastra personale?
Prelucram datele personale doar pentru scopuri legitime, precum acela de a va furniza produse si servicii din portofoliul nostru sau pentru a va oferi asistenta cu privire la anumite produse, de a va identifica atunci cand plasati o comanda in urma careia este necesar sa va livram produsele noastre, in scop de marketing, pentru imbunatatirea si dezvoltarea produselor si serviciilor pe care le oferim si pentru a va oferi diverse informatii care va pot fi utile:
- - informare comanda nefinalizata
- - informare privind oferte speciale prezente pe website
- - trimitere de vouchere de discount
- - invitatii speciale evenimente sau alte ocazii
- - apeluri telefonice cu oferte speciale
- - studii privind gradul de satisfactie
- - informare privind promotii si parteneriate
- - invitatie participare concursuri
- - informare produse si tehnologii noi
Astfel, avem acces la datele dumneavoastra atunci cand:
- - Cumparati sau utilizati oricare dintre produsele și serviciile noastre;
- - Va înregistrati pentru un anumit produs sau serviciu;
- - Va abonati la buletine informative, alerte sau alte servicii oferite de noi (newsletter, programe de fidelitate etc);
- - Ne contactati prin diverse canale sau ne solicitati informații în legătură cu un produs sau serviciu;
- - Luati parte la o competiție, tragere la sorți sau studiu;
- - Vizitati sau navigati pe site-ul nostru;
- - Ati acordat permisiunea altor societăți, cum ar fi partenerii noștri comerciali sau asociații noștri, precum și unor terți furnizori sau contractanți ai noștri, să facă schimb de informații cu noi în ceea ce privește informațiile cu caracter personal;
- - Atunci când datele dumneavostra cu caracter personal sunt publice;
3. Transmitem datele dumneavoastra catre alti destinatari?
Pentru a va oferi servicii cat mai competitive, pentru a executa tranzactiile pe care le initiati, pentru indeplinirea obligatiilor legale ce ne revin sau in alte scopuri legitime este posibil sa transmitem datele dumneavoastra personale catre imputerniciti catre care am externalizat furnizarea anumitor servicii (de transport si curierat, de contabilitate, de productie, de service etc) din Romania sau din afara ei sau a Uniunii Europene/Spatiului Economic European, asigurandu-ne insa intotdeauna ca instituim garantii adecvate pentru protejarea datelor dumneavoastra (spre exemplu, clauze contractuale standard, existenta unor reguli corporatiste obligatorii etc).
4. Cat timp prelucram datele personale?
Datele dumneavoastra personale sunt prelucrate pe tot parcursul relatiei noastre contractuale si, dupa finalizarea acesteia, cel putin pe perioada impusa de prevederile legale aplicabile in domeniu, inclusiv, dar fara limitare, la dispozitiile privind arhivarea. In cazul in care legea nu prevede altceva, datele d-voastra vor fi arhivate pe o perioada de 5 ani dupa expirarea relatiei contractuale.
5. Care sunt drepturile dumneavoastra si cum pot fi ele exercitate?
- - Dreptul la informare – puteti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor dumneavoastra personale;
- - Dreptul la rectificare – puteti rectifica datele personale inexacte sau le puteti completa;
- - Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – puteti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;
- - Dreptul la restrictionarea prelucrarii - puteti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contestati exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;
- - Dreptul de opozitie – puteti sa va opuneti, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;
- - Dreptul la portabilitatea datelor - puteti primi, in anumite conditii, datele personale pe care ni le-ati furnizat, intr-un format care poate fi citit automat sau puteti solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;
- - Dreptul de a depune plangere - puteti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
- - Dreptul de retragere a consimtamantului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul dumneavoastra, vi-l puteti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;
- - Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: puteti cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, va puteti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta si puteti contesta decizia.
6. Cum protejam datele personale si ce se intampla in cazul unui incident?
Confidentialitatea datelor clientilor nostri este foate importanta pentru noi. Site-ul www.gentlemenscorner.ro detine certificat SSL. Am instituit proceduri interne privind limitarea circulatiei datelor personale, precum si pastrarea si arhivarea acestora, atat prin mijloace cibernetice, cat si prin regulamente interne care se aplica angajatilor nostri. Am limitat numarul de operatori catre care am externalizat unele din serviciile noastre, precum si tipul de date personale care pot fi transmise catre acestia la un minimum. Platformele in care stocam date in format electronic sunt prevazute cu sisteme antivirus si cu parole. Recomandam clientilor sa dea dovada de vigilenta in ceea ce priveste inregistrarea datelor personale, precum si in ceea ce priveste parolele pe care le folosesc pentru a-si crea conturi in diverse medii online.
In cazul unui atac cibernetic avand ca scop furtul sau vandalismul si care ar putea conduce la dezvaluirea sau compromiterea datelor, gentlemenscorner.ro se obliga sa ia toate masurile necesare pentru documentarea si remedierea incidentului si pentru limitarea consecintelor. Gentlemenscorner.ro va informa despre incident atat utilizatorii, cat si Autoritatea Nationala pentru Protectia Datelor in termen de maxim 72 ore de la producere.
7. Cum ne puteti contacta?
Datele companiei noastre sunt:
S.C.Verso Trust SRL
Reg. Com.: J40/1605/2006
CIF RO18342138
Sediu social: Calea Mosilor nr. 213, sector 2, Bucuresti
Cont bancar: ING Bank N.V. Amsterdam - Sucursala Bucuresti, RO90INGB0000999904966758
Puncte de lucru: Str. Ady Endre nr. 11, sector 1, Bucuresti (Flagship Store) si Bd. Iuliu Maniu nr. 7, sector 6, Bucuresti (Galeria de Moda Apaca – GC Store)
Daca aveti intrebari sau orice fel de solicitare in legatura cu datele dumneavoastra personale, ne puteti contacta:
- - pe email la adresa gdpr@gentlemenscorner.ro
- - prin curier sau direct la adresa punctului de lucru din Str. Ady Endre nr. 11, sector 1, Bucuresti
- - la telefon / fax 021 3107094
- - pe mobil/sms la 0729 907934